Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2012 22:58 - По актуалната тема ;)
Автор: yanulova83 Категория: Забавление   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
0



..."Но за разлика от моментите, когато гледам стар филм , новините ме оставят празна, сърдита и трябва отново да си казвам , че човек трябва само веднъж в живота си да гледа вечерните новини , за да разбере хроничната история на човека. "
 Това е от книгата Лято в Сицилия , която прочетох миналата седмица. Сега се чудя за книгата ли да пиша , за темата с медийната манипулация ли?
Ами за книгата ще е , че другата тема просто се изчерпва с цитата .
Не е някакъв шедьовър , но пък беше точно това , което ми се четеше и ми донесе настроение. Изпълнена с аромат на зелени треви, препечена от слънцето кожа и цитруси . Хора , ходещи боси, по топлата земя . Малко думи , спокойствие и една голяма любов , разбира се !
Трудно е според мен да се напише добра история , която едновременно да е лесна за смилане, приятна за четене и изпълнена със съдържание .
Обичам да чета , на различни теми и от различни източници . Но не мога да чета всичко . Нямам представа дали всички са така . Не виждам смисъл да довършвам книга , над която се мъча повече от необходимото . Защо да го правя ? Ясно е , че ако ми носеше наслада  , щях да искам всяка свободна секунда да е в ръцете ми . Обичам да си купувам книги и дори , когато се окажат греда не се чувствам празна и прецакана . Както се чувствам например с други покупки , които се окажат некачествени или ненужни.
Може би това имат предвид източните философи, когато казват да не трупаме вещи , но изключват книгите от това число ??? Казва ли ти някой :))



Тагове:   новини,   книги,   Сицилия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanulova83
Категория: Забавление
Прочетен: 25224
Постинги: 16
Коментари: 11
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930